Ważne: Strona wykorzystuje pliki cookies.

Serwis internetowy www.altacet.pl wykorzystuje pliki cookies, które umożliwiają i ułatwiają Ci korzystanie z jego zasobów. Korzystając z serwisu wyrażasz jednocześnie zgodę na wykorzystanie plików cookies.

Projekt bikini: przygotuj swoją figurę na wakacje

Dbanie o formę i zdrowie powinno być elementem codziennego stylu życia, a nie krótkotrwałym zrywem przed wakacjami. Co jednak zrobić w sytuacji, jeśli zimowe leniuchowanie przedłużyło się o wiosenne miesiące, a my chcemy podczas urlopu bez kompleksów wskoczyć w bikini?

W kilkanaście tygodni można pozytywnie wpłynąć na wygląd sylwetki, pod warunkiem jednak, że zaplanujesz walkę o piękne ciało na różnych frontach.

 

Dziewczyny w bikini dieta przed wakacjami

 

Trzeba sobie natomiast uświadomić, że jeśli masz sporą nadwagę, wskoczenie w rozmiar „0” podczas tegorocznego urlopu jest raczej niemożliwe bez wyniszczającej organizm diety.
Co nie zmienia faktu, że połączenie aktywności fizycznej oraz odpowiedniego systemu odżywiania może pomóc w dokonaniu widocznej i satysfakcjonującej nas metamorfozy.

 

Krok 1: Zmień dietę

  • Co dodać do zdrowej diety

    Odpowiednia dieta to już 90% sukcesu. Skoncentruj się na zdrowym odżywianiu.
    Do codziennego jadłospisu włącz zdrowe tłuszcze zawarte w rybach, oleju kokosowym
    i awokado, a także wartościowe źródła węglowodanów – na przykład ryż i kaszę. Dodaj
    do tego białka zawarte w mięsie, rybach, jajach czy nabiale oraz warzywa i owoce.
     
  • Z czego należy zrezygnować

    Pożegnaj słodycze i wszelkie przetworzone produkty. Pamiętaj - im prostszy jadłospis,
    tym lepiej! Pozbycie się przetworzonej żywności pozwoli uwolnić wodę zatrzymaną
    w organizmie, co z kolei wspomoże walkę z niechcianym cellulitem.

 

Krok 2: Zaplanuj trening

 

To drugi, zaraz po diecie, najistotniejszy element walki o piękniejszą sylwetkę. Najkorzystniejszym, z punktu widzenia redukcji tkanki tłuszczowej, jest trening siłowy 
z dużymi ciężarami. Pozwala on na zbudowanie mięśni oraz ujędrnienie ciała. Dotyczy to zarówno mężczyzn, jak i kobiet. Skuteczny podczas odchudzania może być także trening interwałowy lub aerobowy. Jednocześnie, podczas procesu redukcji tkanki tłuszczowej, pamiętaj o tym, by jak najwięcej  się ruszać.

 

Zrezygnuj z korzystania z windy, w supermarkecie korzystaj z koszyków zamiast wózka oraz jeśli to możliwe, autobus zamień na rower. Dużo spaceruj i jak najwięcej czasu spędzaj na świeżym powietrzu. Pamiętaj jednak, aby szczególnie w początkowych tygodniach nie zaczynać bardzo gwałtownie, gdyż zbyt duża intensywność treningu grozi urazem, kontuzją lub opuchlizną.

 

W razie kontuzji lub zakwasów możesz skorzystać ze specjalistycznego żelu sportowego, na przykład leku Altacet® Żel. Pamiętaj, że podczas treningu najistotniejszy jest dobry plan oraz systematyczność w jego realizowaniu. Narzucenie sobie zbyt ambitnego tempa może skutkować urazem, a ten z kolei – wielotygodniowym pauzowaniem w treningu.

 

Krok 3: Zainwestuj w masaż i kremy wyszczuplające

 

Prawidłowo wykonany masaż, ułatwiając krążenie limfy pod skórą, może zdziałać cuda. Pomaga pozbyć się uczucia ciężkości i relaksuje. Można wykonywać go w gabinecie kosmetycznym lub samodzielnie z wykorzystaniem specjalistycznych kremów.

 

Warto jednak pamiętać, że jest to jedynie dodatek do podejmowanych każdego dnia działań, mających na celu poprawę sylwetki, a nawet seria drogich zabiegów wykupionych w spa nie zastąpi zdrowej diety oraz treningu.

 

 

Sygnatura: ALTA/025/05-2016

Pozostałe proponowane artykuły: